Wednesday, September 2, 2009

Pengumuman Mustahak

Kepada rakan2 aku sekalian.. Disebabkan kepala aku tersangatlah kusut memikirkan soal keje, kete n problem2 yang sewaktu dengannye. xdapatlaa aku nak mengupdatekan blog aku dengan jumlah kekerapan yang besar. Dia bile tgh kusut nie, idea2 utk berblog ni terus tersumbat.. Otak dah tepu dgn problem2 yang lebih dahsyat..

Satu lagi, kepada kawan2 yang terasa seperti aku dh mengabaikan korang seperti x call or sms.. Maafkan aku gak ye.. Aku x mampu wat mase nie.. Otak aku menerawang dok pk pasal kete je nie.. Tp aku x pernah lupekan korang.. Janganlah plak korang pk yg aku nak jauhkan diri aku dr korang. Sesungguhnye aku amat2 perlukan sokongan moral dari korang...

Insyaallah, bile sume hal aku dh setel.. Keadaan pasti jd seperti sediakala. Kite boleh hangout2 macam selalu.. bole luku2 paler korang, bole perli2 korang.. Yang pasti kalo hangout nanti, korang kene laa payung aku.. Boleh?? ekekekeke...

No comments:

Post a Comment