Monday, October 19, 2009

Bosan semakin kritikal..

Sejak2 cuti raya ni,aku semakin malas dan bosan nak keje laa.. Rutin aku sekarang datang masuk opis on pc surf tenet layan email then tengahari biasanye baru wat keje.. Pagi2 ni keje aku makan gaji buta jer.. Bile dah malas ni pon sedikit sebanyak blog aku pon terbengkalai.. Nak cari material pon aku dah xtau nak korek kat mane..

So sekarang ni pon kalo online aku dah xtau nak cari ape.. Yang selalu aku surf facebook,email aku, then lyn youtube sket2.. Nak lame sket aku gune pakcik google cari info pasal enjin modification.. Aku ni suke study pasal2 enjin lagi yang TURBO ASPIRATED.. Aku pon tgh dok kumpul modal untuk masukkan enjin EVO3 dalan enjin bay kete aku. Enjin lame ni dh banyak sangat buat hal laa.. Aku dah x larat dah nak layan kerenah enjin lama aku tu.. Harap2 by the end of this year kete aku dah ade nadi baru.. Geram jek aku tgk kete2 member aku yg pakai turbo ni.. Takpe own ko sabar jer.. Sket ari lagi ko pasti boleh dapat punye..

Sekarang ni pon kalo korang bace blog aku ni kan.. Banyak mengarut dari cite2 yg bole bagi informasi kat korang kan.. Aku ni pon memang jenis suke mengarut and reason aku develop blog ni pon sebab untuk aku mengarut2.. So korang2 kalo ade idea2 yang menarik tu sampai2kanlah kat aku.. Boleh laa aku upgrade lagi blog aku nie..

No comments:

Post a Comment