Friday, October 9, 2009

Minggu ni aku busy....

Keje aku dah stabil balik.Kalo x,time pose dulu macam orang gile aku..Sikit2 bos call tanye tu tanye ni kan..So sekarang aku telah kembali kepada rutin harian aku..wahahaha best2...

Tapi minggu ni memang aku sgt busy..Bukan busy keje pon, tp busy membesarkan perot aku gi menghadiri umah2 terbuke. Aku sebenarnye malas tp demi menjaga ati peminat2, aku aku dtg juga..hahaaa.. Cam x ikhlas je kan aku datang umah2 terbuke diorang.. So esok sabtu smpai ke ahad mmg laa aku tersangat busy memenuhi undangan2 rumah terbuka.. Minggu depan aku xtau lagi camne.. Perot dh semakin maju nie,bile laa aku nak empiskan balik jadi cam aku dolu2 (body ala2 model beb).. Tapi aku mesti kuruskan balik badan aku nie.. Tunggulah...

Dah lame aku x g memancing kat kolam Pak Akob laa.. Ade sape2 nak g?? Aku nak follow...

No comments:

Post a Comment