Monday, February 22, 2010

22/2/2010 - Kembali memanaskan kerusi kat opis

Seminggu aku cuti,rutin harian yang cuma makan dan minum akhirnya pada tarikh keramat ni aku pon telah kembali seperti biasa memanaskan kerusi2 yang dah lama aku tinggalkan.. Dan bermulalah kesinambungan aktiviti2 yang serasa aku agak familiar seminggu yang lepas tapi agak kekok untuk dimulakan kembali hari ini..

Target untuk permulaan adalah untuk biasakan diri dgn rutin2 yg telah seminggu ditinggalkan ditambah lagi dgn target untuk source out spare part untuk kete aku yang telah seminggu terbengkalai dek kerana sambutan CNY dimane semua kedai2 spare part & halfcut yang majoritinya dikuasai kaum cina telah tutup selama seminggu. Buat mase ini mmg terpakselah aku menjadi penumpang tegar keta org tua aku..

Diharapkan xkan ade masalah laa untuk aku dalam usaha membiasakan diri dgn suasana kerja semula & usaha mencari barang2 penting untuk kete aku tidak menjadi satu masalah yang besar..

1 comment:

  1. oh..sungguh poyo ayat dgunakan...kekok konon...eceh..

    ReplyDelete