Wednesday, April 28, 2010

Huargghhhhh!!!

Dah agak lama aku x update blog aku nie..tibe2x jek terasa jari2x ni ringan je nak update blog usang aku yang dah penuh dgn sawang nie.. Sebenarnya bukan xnak update tapi oleh kerana kekurangan material dan ketandusan idea membuatkan aku kaku utk mengolah/mengupdate mahupun menaip dalam ruangan blod aku ni..

Sejak akhir2x nie,tahap ke-busy-an amat2x lah tinggi sehinggakan mase2x yang ade utk aku bersosial terpaksa aku tolak kebelakang demi mencari sesuap nasi lemak 50sen.. Tambahan pulak sejak Feb2010 sampailah awal April2010 aku sibuk menyetelkan xtvt men-convert enjin kete aku yang dah sampai expired datenye.. Dalam mase itulah secara perlahan2x xtvt memblogging aku pon menjadi perlahan lantas terus senyap setelah memulakan projek aku tue..

Tp sekarang,projek pon dah selesai, so aku terfikir untuk aktif semula berblogging dan post ini menjadi titik permulaan untuk aku untuk kembali aktif.. Aku juga bercadang untuk mewujudkan satu lagi blog yang hanya berkaitan dengan peluang2x utk aku menambahkan pendapatan aku kerana telah terdetik dalam hati aku ni utk mencari teman sehidup & semati..

So sebelum aku mengakhiri post ni,aku nak mengucapkan terima kasih pada kawan2 yang setia membaca blog aku walaupon 80% daripada input blog aku ini adalah hasil dr xtvt kemerapuan aku.. Sekian ~ salam ~

No comments:

Post a Comment