Thursday, April 29, 2010

Pejam Celik...Pejam Celik..

Aku xtau laa nak cakap camne.. Pejam celik,pejam celip..tup..tup..dh nak masuk setengah tahun dah.. Rasenye cam baru semalam aku sambut raya tahun 2009.. Ni lah aku rase satu kekuasaan yang maha Esa yang mane kite sebagai insan kerdil x pernah nak sedar bahawa kita sebenarnya dah hampir ke sampai penghujung.

"eh, ape la yang aku merepek ni?"

ok2, sebenarnye straight dari awal tahun smpai ke saat ini setiap bulan ade je kawan2 aku yang menamatkan zaman bujang diorg. Sedikit sebanyak member2 yang dulu rajin lepak sama2 makin lama makin susut dan rasanya suasana makin x happening.. Masing2 dah ade komitmen yang perlu di tanggung..

Biarlah diorang, jodoh aku lom sampai lagi.. Xtaulah bile aku akan nampak siapa jodoh aku. Sekarang ni aku sebok nak melayang bini xbernyawa aku ni.. Lagi baik duit abes kat dia dari abes kan mane2 pompuan yang belum tentu akan jadi pasangan kite kelak..

Anyway, sebelum aku menamatkan sesi mengarut aku ni aku rase masih belum terlambat untuk mengucapkan "Selamat Pengantin Baru" kepada kawan2 aku yang dah menamatkan zaman single diorang.. Ape2 pon gud luck laa utk korang dalam ape2 xtvt yang akan korang lakukan..

~salam~

No comments:

Post a Comment