Wednesday, July 15, 2009

BPL Season

Ermm, BPL punye musim baru dh nak strt dah.. Aku pon dok sebok2 x terkecuali utk menjoinkan diri aku ni dalam game fantasy football (http://fantasy.premierleague.com) .. Kalo budak laki2 ni mesti tau ni game ape ni.. Aku pon dah setup team fantasy aku n aku pon dah ajak member2 aku join league aku dah..

So sekarang nie lupekan kesah fantasy football tu.. Aku just nak up sket team aku iaitu... Chelsea.. Yes Chelsea... Aku dapat jangka yg season ni Chelsea bole naik. Rase2nye seteru paling kuat pon mungkin Liverpool, tu pon kalo diorang power (friendly ngan Thailand pon draw 1-1).. xde Gerrard terus tempang.. Same macam team yg plg x digemari aku Man Utd (diorang ni pon nampak tempang lepas kehilangan Ronaldo kesayangan diorang yang sememangnye dibenci oleh aku).

Jadi pada hakikatnye aku macam dapat rasekan akan kejatuhan pasukan2 gergasi dan berlakunye kebangkitan pasukan2 kerdil. Tapi ape2 pon Chelsea tetap gah di persada?arena bolasepak oleh kerana lineup dah keunikan pasukan nie.. Lampard and Terry, u two are the best player i've ever known. Respect for the quality of your skills and technics. Go Chelsea Go...

No comments:

Post a Comment