Wednesday, July 15, 2009

Lama Menyepi

Adess...Dah lama aku x update blog aku..Bukan ape, aku tengah kusut + busy + serabut sekarang ni. Macam-macam situasi dan masalah aku hadapi lately ni..

Situasi 1: Akak technician sebelah aku ni bersalin laa plak. So untuk tempoh selama 2 bulan ni aku kene cover segala kerja2 dia. Perghh, mati aku camni beb..

Situasi 2: Kete aku masuk bengkel wat overhaul, pastu lepas assembly sume parts dia xmo idop plak. Huhu sekarang ni kete aku tersadai laa kat bengkel tu.. So sekarang ni aku gi keje terpakse menumpang kasih kete bapak aku..

So 2 situasi kat atas ni dh cukup menggambarkan yg aku sgt bz n x mampu utk mengupdate blog aku secara bebas. Mase aku dah terbatas sekarang ni. So kalo aku berjaya update pon blog aku ni disebabkan aku dgn kepakaran aku dalam bab2 mengular..hehehe

1 comment:

  1. ye..bab mengular bg kt awk....
    hahah....pakar mengular....goes toooooo
    ownferra....yihaaa..

    ReplyDelete