Friday, July 24, 2009

Sakit Gigi

Masuk arini dah over 1 week aku di serang sakit gigi yg berulang and ini adalah untuk tahun yg ke-5 bagi aku. Nak bercakap pon xde mood, nak nganga tu perghh seksa dia kan lagi2 kalo nak mengunyah.

Mase mule2 checkup dulu doktor pesan wat small surgery utk buang gigi geraham aku yg malu2 nak kuar tu tp cost dia abit pricey laa.. Aku pon kalo bole xmo buang2 gigi nie and aku decide aku xmo buang. Tp doktor tu ade warn aku, dia kate "u have to bare the consequences, and every 6 months u will suffer this pain again" tu ayat2 nak takutkan aku la tu.. Macam aku xtau,kalo aku aggree ngan surgry tu ko yg dpt duit kan.. hehehehe..

So prediction doktor tu mmg btol.. Every 6 month aku akan mengalami sakit gigi yg sgt kronik. So every 6 month tu laa aku kene g klinik amik painkiller. Kdg2 tu sakit dia boley wat aku demam n ilang selera nak makan.. Sikit sebanyak boleh la tolong aku utk maintain bodyshape aku. Kalo korang nak tau,since it's happened aku dh lost about 3kg.. Gempak x??

So sekarang ni dgn sakit gigi n keje yg berlambak kat opis ni sikit sebanyak mengganggu mood n emosi aku. Kdg2 tu senang2 je aku nak marah.. Kdg2 hal kecik jer pon. So kepada kawan2 yg terasa ati dgn kate2 aku ni,maafkanlaa aku ye.. Aku bukan sengaja nak buat korang camtu...

No comments:

Post a Comment