Thursday, August 6, 2009

3/8/2009 ~ 6/8/2009 = Malas ~ Boring

Mak aii..Dah hari Khamis nie..Malas aku dari hari senin smpai ka hari ini sgtlah tinggi percentnye..Ni nak godeh2 blog ni pon terasa sgtlah malas hendaknye..Jadi aku nak tunjuk bukti2 dah hasil2 dari sifat malas aku yang meleret-leret ni...
Korang tengoklaa hasil kekreatifan aku dalam menghasilkan karya seni yanhg xde bandingnye. Aku bagi tajuk karya ni "Aku Sangat Malas"

Ni aku nak menaip ni pon sangatlaa malas..Korang layan jelah ayat merapu aku nie...
Meja aku ni sebelumnye lagi teruk..Ni saje2 je aku kemas sket.. Konon2 nak nmpak yg rajin sket laa..Tp padahal kalo tgk kat rak sebelah tu..Pergh bertimbun smpah yg telah terhasil dr kemalasan aku.
Patutnye semua set2 yg aku dh repair aku kene letak kat rak yang dah disediakan..Tapi aku biarkan bende ni semua berlonggok kat meja aku..Ni kalo bos turun ni tgk meja aku camni,kompen warning letter dalam tangan..Hahahahaaaa...

p/s:Pada kaum2 gadis di sana,jgn percaya pada kata2 untuk entri ni..Aku sebenarnye seorang yang sgt rajin..Sangat berdedikasi..

No comments:

Post a Comment