Monday, August 3, 2009

Aku Telah Di Tag Oleh Anntoo

Ermm tibe2 plak aku terperasan nama aku telah di tag oleh cik antoo kite nie.. So dgn segala hormatnye aku akan menjawab dengan sejujurnye (x kompem pon jujur ke idak).. x kesahlaa janji aku dh jalankan tanggungjawab aku..

7 ciri wanita/lelaki idaman anda:-
Kalo ikut selera seorang jejaka aku nie...wanita idaman aku mestilah cantik,seksi ooppss tak..tak...aku gurau jer.. Aku sebenarnye x letak ape2 ciri2 yg spesel pon kat wanita idaman aku. Janji
1.sedap mate aku memandang
2.manje ngan aku
3.hormat aku
4.hormat family aku
5.bole susah ngan senang sama2 ngan aku
6.bole jadi isteri mithali dah ibu yg baik kpd anak2 aku
7.bole terima aku seadanye

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup:
Sepanjang idop tu x laa kot.. Tapi aku rase x cukup kot 7 tu.. Ermm xpe2 aku try gak isi 7 tu..Tapi nantilah aku isi kemudian, aku pon xtau sape yang aku pernah minati tu..
1.dia
2.dia
3.dia
4.dia
5.dia
6.dia
7.Alizee (aku suke tgk dia nyanyi smbil gelek).

p/s:Insyaallah kalo xde ape2,'dia' tu adalah jodoh aku. Segalanya hanya Allah yang tahu..

7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati:
1-Segan
2-Malu
3-Rendah diri
4-Selambe
5-Xde perasaan
6-Geram
7-Sedih

7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda:
1-xde ape2 nak dihadiahkan
2-xde ape2 nak dihadiahkan
3-xde ape2 nak dihadiahkan
4-xde ape2 nak dihadiahkan
5-xde ape2 nak dihadiahkan
6-xde ape2 nak dihadiahkan
7-senaskhah Al-Quran, duit hantaran.. Lamaran untuk aku jadikan dia isteri aku laa kot...

7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini:
xde nak tag sape2..aku malas nak suoh sape2 jawab..aku jawab ni pon sebab aku mengantuk sgt2..

2 comments: