Monday, August 3, 2009

Karaoke D'Va Part 1

Setelah berjaya memeningkan paler otak aku dgn problem2 kat kete aku tue tibe2 member aku suggest gi karaoke malam tu.. Port mmg best D'Va name dia.. Baru je bukak. Awek2 kat situ pon masyuk2 beb. Layan jelah paler member aku yang x berapa nak normal tu..

So bile dh kompem tu kan, masing2 pon baliklaa rumah nak bersiap kan.. Aku sambil2 mandi tu dok pilih2 lagu ape yg aku nak nyanyi malam tu.. Eventhough suara aku alaa2 suara Once (Dewa) time tercekik tulang tapi aku tetap bersemangat nak nyanyi. nak release segala serabut yg dh lame bersarang kat paler otak aku nie..

Seperti yang dijanjikan, kol 9 mlm jer kitorg berkumpul kat depan D'Va tue.. Ade 6 orang semuanye,semua botol xde bunge pon. Aiseh x bestlaa xde bunge.. X dapatlah aku nak menunjukkan kewibawaan aku ni menyanyi lagu2 yg kene tarik2 nie.. Ades2, xkesahla janji aku bole usya2 awek2 yg comel2 yg keje kat situ. Malam ni member aku yg open, haha aku kalo bende2 free ni laju je join.. So bile dh register, kitorang pon di bawak ke bilik kitorang.. Kitorang amik bilik deluxe, nama Stacy lagi bilik tue.. Huhu ape daa bilik letak name artis. Xde class lansung..

So, kitorang telah mendecide utk melalak selama 2 jam. Masuk2 jer masing2 dh mcm monyet terlepas dari sngkar. Xde nak cover2 macho punye. Nyanyi main sebat jer.. Suare masing2 failed termasuk la aku ni yg suare ala2 once tercekik tulang ni.. Kadang2 tu sedap gak dgr suare aku.. Kadang2 plak terase malu gile bile aku dgr suare aku.. 2 jam tu rase cam sekejap gile, then bile abes tu terasa cam x puas nak karok lagi. So kitorang pon plan utk part 2...

No comments:

Post a Comment