Monday, August 3, 2009

Hujung Minggu Yang Sepi..

Sabtu:

Ujung minggu yang paling memboringkan aku sekali. Memang xde ape2 aktiviti lansung yang berjaya aku lakukan.. Aktiviti yang paling berjaya sekali ari tu cuma laa tido sepanjang ari.. Mmg flat gile aku ari tue. Cume malam je laa aku berjaya mengeluarkan diri aku. Tu pon dengan niat nak membeli sup utk di makan bersama2 family aku. Lepas tu flat balik smpai laa pagi esoknye..

Ahad:

Ari ni bangun awal sket. Terus aku online. Saje je usya2 email, usya utube n online game sat. Dengar lagu2 60'an, hahaa tibe2 plak tergerak nak dgr lagu2 lame.. layan gak beb.. Tengahari sket aku kuar ngan member aku saje2 nak merelease tensen. Layan muvi 'Land Of The Lost'.. Kire ok laa cite tue.. Makan2 sket kat secret recipe and tapau JCO Donut bwk balik umah. Smpai umah ptg, mandi2 lepak sat tgk tb.. Pastu dinner ngan family. Sambung balik tgk tb then terus online. Chatting sket pasal bisnes. Before tido tu gayut sat ngan ehem2. Pastu teman mak aku lyn drama kat astro tu. Kol 12 aku dh damn gile. Masuk bilik landing n terus gelap smpi ke pagi..

2 comments: