Friday, June 19, 2009

Journey To Workplace

Selamat pagi semua.. Ermmm entri kali ni aku nak cite sket rutin2 harian aku waktu pagi untuk ke tempat kerja aku dari hari senin ke hari jumaat..Macam ni laa hidop aku..
Hehehe, ni lah awek yang paling aku sayang. xde awek bernyawa, kete aku ni lah aku jadikan awek aku. Ke mane2 je aku gi dia setia ngan aku. Ok2,ni pagi2 ni aku kene panaskan enjin awek aku dulu. Dalam 10 minit baru aku jalan.
Biasalah kan, awek aku pon nak minum gak. So pagi2 jugaklaa aku bagi dia minum V-POWER. Bagi air tenaga sket kat dia,biar power awek aku ni..

Haaa, ni lah jalan2 yang hari2 aku nak kene ngadap. Biasanya jalan jammed tapi arini nasib aku baik jalan clear jer. Maybe jalan ni sedar kot aku nak masukkan dia dlm blog aku.


So, around 20minutes aku pon sampai laa kat opis aku yg kecik molek ni. Kawan2, ni laa tempat keje aku..hehehe.. "Bos, I dah masukkan Opis u dalam blog I nie.. Xde bonus ke?"


Dan akhirnye, sampailah aku kat meja kesayangan aku ni.. Kondisi dia masih seperti hari2 yang lain. Penuh dgn set2 yang aku nak kene betolkan.. Penat2..

Oklah, arini ayat aku alaa2 skema sket..ntah laa mood nak menaip pagi2 ni ade kureng sket.terasa mood ni x "gerek" seh.. Oklah kawan2 selamat bekerja.. Wassalam



No comments:

Post a Comment