Wednesday, June 10, 2009

Sebelom Kawen Aku Nak 10 Barang Nie!!

Ok2 sementara aku tgh mengular ni, jom aku citer sket stuff2 yang kalo bole aku nak dapatkan sebelom aku kawen. Tp xtaulah mampu ke aku nak dptkan semua skali ni..
1. Blackberry Storm
hehehe,memandangkan N70 aku pon dh ujung2 nyawa. Tak salah kalo aku target henpon ni utk aku beli.
2. Apple MP4 Player
Yang ni plak nak gantikan MP3 aku yang dh reban gile kat dlm bilik tue.


3. Playstation 3
Ni saje jer wat gatal2 tangan nak beli. PS2 aku kat umah tu pon dh nah barai dah.


4. Tag Heuer
Jam Puma kesayangan aku telah menamatkan riwayat dia beberapa bulan yg lalu. So sekarang ni aku terasa janggal bile xde jam kat tangan aku.


5. Oakley
Bende ni mmg dah lame aku nak. Aku nye yg lame dah patah. Kali ni nak dapatkan yg siap bole main MP3 terus. Baru gempak





6. Alienware Notebook
Walaupon susah nk dpt set ni kat M'sia, aku akan tetap usaha nak dptkan notebook ni. Wat Placing jer. Hahaha mane laa nak dapat kalo niat dh x elok.





7. Digital SLR Camera
Yang ni pon aku dah lame idam2kan, at least kalo ade set ni, bole aku wat side income





8. Evo 9
Yang ni agak mkn mase sket la nk dptkan, tapi walaubagaimanapon aku mesti dapatkan kete ni..







9. Turbo Upgrade Kits
Dah ade kete best mestilah gatal nak modified lg kan..hahahaa.. Nak bagi kete lagi laju..








10. Semi D House
So, ni yg last aku nk. At least after kawen nanti xlaa pening paler nk dok kat mane kn. Bile dh ade umah nanti bini aku tinggal cuci kaki jer masuk. Tp interiornye bini aku laa yg kene kuar modal.. Hahahaa, duit aku dh abes wat beli umah ni.












No comments:

Post a Comment