Tuesday, June 23, 2009

TAGGED (Curi Dari Bern)

Sori BERN sebab curik tag ko.. Aku tgh boring ni... Ni saje je aku curik nak wat release2 tensen aku ni..

Saya tak suka?
Dipermainkan perasaan, ditipu, orang ambik kesempatan pada aku..


Impian saya?
Membantu memberi kesenangan pada keluarga aku. Lepas tu impian aku nak penuhi segala impian aku.. Kehkehkeh, boleh ke??


Haiwan yg saya tak suka?
Ntah.. Tak tau plak aku..

Saya harapkan?
Aku bebas dari hutang n Hidup dengan tenang..

Jika boleh putarkan masa?
Aku nak tebus segala dosa2 aku pada yang maha esa.. Saya putar Halim..trr..trr..trrr...

Handphone saya adalah sebuah?
Handphone laa.. Dah buruk gile. Cakap 10 minit bateri kong even baru charge pon..

Saya pernah bercinta sebanyak?
Ermmm... Ntahlaa...

Saya suka pada?
Peluang2 yang boleh bantu aku buat duit..

Kawan² saya?
Yg terbaik, sahabat suka duka.dah cam adik beradik. (copy ayat bern aje)

Pernah dikhianati?
Tak taulah aku.. Kawan2 korang pernah khianati aku ke??

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
Memaafkan dia. Sesungguhnya biar Allah sahaja yang beri balasan pada dia..

Senaraikan 6 org utk di tag:
Takde sape2 aku nak tag.. Ermm...

1 comment: