Thursday, June 18, 2009

Nasi Lemak Punye Pasal

Sekarang ni dah pukul 1.10PM.. Dok dalam opis ade aircond kn, perghh mata aku dah tahap ngantuk giler. Pastu tambah lagi tengok set2 yang aku nak kene check ni. Adoyai, Malasnye..

Tadi pagi2 ade akak opismate aku ni dok beli nasi lemak. Dia suakan kat aku satu bungkus. Aku ni mcm harimau lapo ni amik laa n terus makan x hengat dunia punye. Tp kan, tibe2 aku diserang sakit perot tahap giler punye.. Ini semua angkara dia..dia..DIA!!!


Peringatan!!

Gambar ini hanya hiasan sahaja.. Kami tidak akan bertanggungjawab di atas rasa terliur anda. Harap maklum.

Tapi lebih kurang laa dengan yang aku makan pagi tadi

Nak kate aku x bace doa makan... Aku bace 2x lagi.. Rase2nye perot aku ni kot pagi2 dia ngade2 sket manje xmo terime makanan pedas2.. Tapi haku pedulik ape, aku larung jer janji sedap kn..

Jadi tengahari ni aku x amik lunch. Nasi lemak ni punye pasal laa aku terdiam lesu kat opis ni. Tapi problemnye sekarang, nasi lemak ni mmg sedap.

"Akak, esok bwk lagi eyh nasi lemak camni" "Sedap ni.. Smpai kene berak2 tu"


No comments:

Post a Comment