Monday, June 15, 2009

Learning...Learning...Learning..

Adess, dah 3 ari aku x update BLOG aku nie..Ari2 aku tu bz dgn mengkulikan diri menyiapkan keje2 yang bos assign kat aku ni demi sesuap nasi.

Tapi sebenarnye wat keje bos tu x laa byk pon, mase aku byk di abeskan utk aku yg agak bengap ni belajar camne nak build website sendiri. Fuhh, utk makhluk2 cam aku ni yg background programmingnye amatlah sedikit so terasalaa keje yg sgt simple tu amat2 laa susah.

So sekarang ni aku baru je khatam bab html,css coding and sekarang ni tgh jinak2 nak try javascript programming.Perghh yang ni dh hampir masuk ekstrim level utk otak aku..Tu yg blog aku tibe2 terabai..

Lg pon weekend aku ni pon xde xtvt yg best cume sekadar g tgk kawan2 kawen

"aku ni ntah bile ntah nak kawen"
"nantilah kot, calon pon x jumpe lagi"
"kadang2 tu dah jumpe calonnye,tp terlambat..dah ade bopren la plak"

Pastu g tgk wayang ngan member..dok umah tido sepanjang ari.. Itu jelah keje aku..

No comments:

Post a Comment