Tuesday, June 23, 2009

Rumahku Syurgaku

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab rumah aku best...

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab kat rumah ade emak, ayah, adek2, atok n nenek...

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab umah aku ade makanan, tilam empuk...

Kenape aku suke rumah aku?
Sebab rumah aku ade ps3, pc, dvd...

kenapa aku suke rumah aku?
Sebab rumah aku ade bumbung.. Tak kene ujan ngan panas..

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab aku xpayah bayar sewa or installment bulan2...

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab rumah aku ade 2 bilik air.. Best woo...

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab rumah aku ade grill besar...

Kenapa aku suke rumah aku?
Sebab ni jelah umah yang aku ade.. Menumpang umah mak bapak pulak tu.. Terpakselah suke.

Kenapa aku suke rumah aku?
Eyh.. suke aku laa.. banyak tanye pulak

p/s: Sesungguhnye besar atau kecik pon rumah kite, kite patut bersyukur sebab di luar sane masih ade lagi insan yang lebih malang dari kite.

:Rumahku Syurgaku:

No comments:

Post a Comment