Tuesday, June 9, 2009

Lahirnya Sebuah Blog Baru

Perghh,title aku dh gempak gile ni. Sebenarnye saje je letak title tu, tp sepatah haram pon x gempak.. Celah mane ntah gempak dia,korang carilaa sendiri..

Ermm, disebabkan rase bosan tahap "super saiya" (utk sape2 yg xtau ni kuase dlm cite dragonball tau) n mood yg cam hampeh kat opis ni kan..aku pon tibe2 terasa gatal tangan nak main tulis2 blog ni.. Konon2 kalo ikot istilah pompuan "gedik" laa tp laki2 ade ke gedik?? tepuk dada tanyelah mak janda.

Seingat aku laa, ni blog aku yg ke-2 tp yg pertama utk aku tulis ayat2 merapu, meluahkan perasaan (chewah,luahkan perasaan konon..pirah mabuk own) dan yg seangkatan & sewaktu dengannye.. Blog yg pertama tu sbnrnye more to promote biz yg ntah ape2 ntah n aku pon dh lupe alamat dia. Tp mls aku nak cite pasal blog bodo tu, wat malu jer.

Aku rase cukuplaa utk first entri aku ni, xleh dok berangan tulis blog lame2 nanti sepatah keje pon aku x siapkn. Nak mampos ape,
"ko hengat kompeni ni bapak ko yg punye" ni ayat makcik kantin sekolah aku time darjah 3. Dia mrh sbb gaji dia sangkut 3 bln..
Gaji aku bos yg bg,klu xwat keje xdelah gaji kn.. Aku nak tgk jap cite kamen rider.. Hehehe syiokk woo layan.. Teringat zaman kanak2 riang dulu xpernah miss tuu.. So rakan2 bloggers sekalian, nantikanlah sambungan blog aku k.. Wassalam n take care.

p/s: sorilah,entri ni xde gambo..saje je xmo letak biar nmpak dull aje. Tp next post musti ade gambo.. Tungguuuuu!!!!

No comments:

Post a Comment